Державний стандарт початкової освіти
Відповідно до базового навчального плану предмет “Природознавство” вивчається з 1 по 4 клас по дві години на тиждень.
Прогама 1
Прогама 2 спрощена
Підручники
Календарні плани
1 клас катендарно-тематичне планування з природознавства
2 клас катендарно-тематичне планування з природознавства
3 клас катендарно-тематичне планування з природознавства
4 клас катендарно-тематичне планування з природознавства
Освітня галузь “Природознавство”
Метою освітньої галузі “Природознавство” є формування природознавчої компетентності учня шляхом засвоєння
- системи інтегрованих знань про природу,
- способів навчально-пізнавальної діяльності,
- розвитку ціннісних орієнтацій у різних сферах життєдіяльності та природоохоронної практики.
Для досягнення зазначеної мети передбачається виконання таких завдань:
виховання соціально активної особистості, яка усвідомлює свою належність до різних елементів природного середовища, здатна мислити, бережливо ставиться до природи, людей і самого себе;
формування на доступному рівні цілісної природничо-наукової картини світу, що охоплює систему знань, яка відображає закони і закономірності природи та місце в ній людини;
розвиток розумових здібностей учнів, їх емоційно-вольової сфери, пізнавальної активності та самостійності, здатності до творчості, самовираження і спілкування;
забезпечення єдності інтелектуального та емоційного сприйняття природи з практичною природоохоронною діяльністю;
засвоєння традицій українського народу у відносинах людини з природою;
оволодіння доступними способами пізнання предметів і явищ природи та суспільства.
Відповідно до базового навчального плану предмет “Природознавство” вивчається з 1 по 4 клас по дві години на тиждень.
Освітня галузь “Природознавство”
| |
Зміст початкової загальної освіти
Об’єкти природи
|
ДЕРЖАВНІ ВИМОГИ
до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
мати уявлення про природу, її складові, тіла, речовини, їх властивості;
про різноманітність живих організмів (віруси, бактерії, гриби, рослини, тварини), особливості їх будови, росту, розвитку, процесів життєдіяльності та поведінки, про значення живих організмів у природі;
про перетворення і збереження речовин і сонячної енергії у природі, про теплові процеси та енергоносії;
про організм людини як єдине ціле
|
розрізняти предмети неживої природи, організми, рукотворні об’єкти, агрегатні стани речовин;
представників окремих груп організмів і деякі ознаки пристосування їх до навколишнього середовища;
органи і системи органів людини
| |
розпізнавати явища природи, пояснювати їх причини
| |
розуміти значення сонячного світла і тепла на Землі
| |
застосовувати знання для охорони природи та збереження тепла і електроенергії у побуті
| |
Взаємозв’язки в природі
|
мати уявлення про цілісність природи
знати про добові та сезонні зміни у природі; причини їх періодичності
встановлювати найпростіші взаємозв’язки в неживій і живій природі, між організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами на певній території та господарською діяльністю людини
|
Земля — планета Сонячної системи
|
мати уявлення про Всесвіт і Сонячну систему,
форму і будову Землі, рух Землі навколо осі і навколо Сонця,
про материки і океани, особливості їх природи, населення Землі;
орієнтуватися на місцевості; працювати з планом, глобусом і картами
|
Україна на планеті Земля
|
мати уявлення про розташування природних зон на території України, особливості їх природних умов, рослинного і тваринного світу
знати розташування України на глобусі, карті світу, півкуль і Європи
|
розрізняти за умовними знаками основні форми земної поверхні, моря, найбільші річки та озера України
розпізнавати найхарактерніші рослини і тварини своєї природної зони
| |
Рідний край
|
мати уявлення про особливості погоди своєї місцевості
знати розташування рідного краю на карті України
розпізнавати форми земної поверхні на місцевості
|
Охорона і збереження природи
|
мати уявлення про цінність природи для життя людей, залежність життя людей від стану навколишнього середовища, про охорону об’єктів неживої і живої природи
знати про значення Червоної книги і заповідних територій для охорони природи
виконувати правила поведінки у природі; брати участь у природоохоронній діяльності; дотримуватися народних традицій у ставленні людини до природи
|
Методи пізнання природи
|
вести спостереження за предметами і явищами неживої природи та їх змінами, за організмами, їх поведінкою
проводити досліди з метою пізнання властивостей тіл і речовин, виявлення особливостей росту, розвитку і поведінки організмів
|
уміти фіксувати результати спостережень і дослідів; користуватися приладами, необхідними для пізнання природи, таблицями, діаграмами, схемами
|
Прогама 1
Прогама 2 спрощена
Підручники
1
|
Природознавство
|
Природознавство (підручник)
|
ВД «Освіта»
|
2012
| |
1
|
Природознавство
|
Природознавство (підручник)
|
Генеза
|
2012
|
2
|
Природознавство
|
Природознавство (підручник)
|
ВД «Освіта»
|
2012
| |
2
|
Природознавство
|
Природознавство (підручник)
|
Генеза
|
2012
|
3
|
Природознавство
|
Природознавство (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів)
|
Генеза
|
2014
| |
3
|
Природознавство
|
Природознавство (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів)
|
ВД «Освіта»
|
2014
|
4
|
Природознавство
|
Природознавство (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів)
|
Генеза
|
2015
| |
4
|
Природознавство
|
Природознавство (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів)
|
ВД «Освіта»
|
2015
| |
4
|
Природознавство
|
Природознавство (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів)
|
Ранок
|
2015
| |
4
|
Природознавство
|
Природознавство (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів)
|
Грамота
|
2015
| |
4
|
Природознавство
|
Природознавство (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів)
|
Навчальна книга - Богдан
|
2015
| |
4
|
Природознавство
|
Природознавство (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів)
|
Підручники і посібники
|
2015
|
Календарні плани
1 клас катендарно-тематичне планування з природознавства
2 клас катендарно-тематичне планування з природознавства
3 клас катендарно-тематичне планування з природознавства
4 клас катендарно-тематичне планування з природознавства
Немає коментарів:
Дописати коментар